Je wordt de vertrouwenspartner en het persoonlijke aanspreekpunt van jouw klant betreffende de uitbouw en ondersteuning van hun IT-infrastructuur & Security Infrastructure.
Je bouwt met hen een lange termijn relatie op en adviseert hen met raad en daad betreffende hun IT-uitdagingen.
Zo ziet jouw takenpakket eruit:
- Ter plaatse bij de klant analyseer je zijn behoeftes en de pijnpunten op IT-vlak. Je houdt hierbij rekening met zijn eigen visie en gevoeligheden.
- Je verzorgt naast het denkwerk, dat resulteert in een concreet actieplan, ook de implementatie, de monitoring en het onderhoud van netwerken, IT- en cloudinfrastructuren bij jouw klanten.
- Je verdiept je specifiek in security oplossingen (Azure Security Center, EDR Solutions, ATP, ….) en concepten (frameworks als NIST, ISO27001 …) en bouwt hierin een expertise uit.
- Je volgt de CVE’s mee op en schrijft remediation plans uit.
- Daarnaast bied je ook proactief ondersteuning en support van professionele kwaliteit aan aan jouw klant.
- Tot slot zorg je voor een volledige en correcte documentatie van je project, zodat ook je collega service desk engineer jouw klant kan ondersteunen indien nodig.